wtorek, 14 maja 2013

Rozdział 6


6 Oczami Eddiego
Patricia zgodziła się iść ze mną do parku, więc postanowiłem to wykorzystać i polepszyć nasze relacje. Jej decyzja pójścia ze mną spowodowała, że zacząłem myśleć, że ona tez udaje, ze mnie nie lubi, a gdzieś w głębi jednak czuje coś innego. Miałem wielką nadzieję, że tak właśnie jest.
E:To co gaduło, idziesz na ten bal?
P:Muszę. Jest obowiązkowy-zrobiła smutną minę
E:Co, nikt Cie nie zaprosił? –zgadywałem
P:Zaprosił-odpowiedziała
E:I co?- byłem ciekawy, co odpowiedziała i smutny, bo to odbierało mi szanse na zacieśnienie naszych relacji.
P:Odmówiłam-kiedy to powiedziała, ulżyło mi
E:Dlaczego?-moja ciekawość brała górę
P:To już nie twoja sprawa skunksie
E:Znowu zaczynasz-powiedziałem
P:Dlaczego w ogóle interesuje Cię z kim idę na bal?
E:Z czystej ciekawości
P:Na pewno?
Chyba zaczęła za dużo dostrzegać, ale może to był właśnie mój moment? Postanowiłem spróbować.
E:No dobra. Pytam dlatego, że chciałem się zapytać, czy nie poszłabyś ze mną na niego.
Chyba ją zamurowało, bo przez jakiś czas gapiła się na mnie  z otwartą buzią. W cale nie byłem zaskoczony jej reakcją. Jestem ciekawy, jak ja bym się czuł, gdyby dziewczyna której nienawidzę zaprosiła mnie na bal.
E:Wszystko ok, gaduło? -zacząłem się naprawdę martwić.
P:Nie jestem pewna, ale….dlaczego zaprosiłeś mnie na bal?
E:Bo chcę iść na niego właśnie z tobą.-nie byłem pewny, o czym ona myśli, bo jej twarz nic nie wyrażała-To co, zgadzasz się?
P:Tak, ale…
E:Ale co?
P:Przecież Ty mnie nie cierpisz.-nawet nie wiedziała, jak bardzo się myli
E:Nie, to Ty nie cierpisz mnie. Ja nigdy tego nie powiedziałem-uśmiechnąłem się do niej
Dalej była zaszokowana moją propozycją, bo chyba nie mogła uwierzyć, w to, co przed chwilą powiedziałem.
E:To co, przejdziemy się?
P:Ok-uśmiechnęła się
Pierwszy raz mogłem zobaczyć, jak się uśmiecha. Wyglądała tak ślicznie. Właśnie w tym momencie uświadomiłem sobie, że jestem……jestem zakochany.

Następny za 5 komentarzy :D

7 komentarzy:

  1. Ekstra ekstra ekstra czekam na next z niecierpliwością :) dodasz dzisiaj kolejny?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo Jezu ale zajebiste!
    Dodasz jeszcze jeden dziś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Wchodziłam od rana i patrzyłam kiedy dodasz :). Przy okazji zapraszam na http://fhwigeghe.blogspot.de/ jest nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super !!!! pliss dodaj dzisiaj jeszcze jeden!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!Dodaj szybko kolejną część!Może dzisiaj co?W końcu jest już właśnie 5 komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, ale tak ok 21.30, bo właśnie wychodzę :-)

      Usuń