poniedziałek, 27 maja 2013

Rozdział 23

23 Oczami Patrici
Nie mogłam uwierzyć e to, co usłyszałam.
P:Twoim ojcem jest Sweet?- zapytałam
E:Tak- wreszcie na mnie spojrzał- nie powinienem Ci tego mówić- chyba żałował swojej szczerości
P: Cieszę się, że mi powiedziałeś- przyłożyłam swoją dłoń do jego policzka
E:Nie chcesz mnie zostawić?
P:Nie. Kocham Ciebie, a nie Twojego ojca- uśmiechnęłam się
E:Cieszę się- też się uśmiechnął
P:Zrobiło się bardzo późno, lepiej się połóżmy
E:Ok
Położyliśmy się na moim łóżku. Eddie objął mnie ramieniem i przyciągnął do siebie:
E:Chcę Cie mieć jak najbliżej- pocałował mnie w policzek
P:Kocham Cię- od jego poprzednich słów, zrobiło mi się gorąco.
E:Tak, jak ja Kocham Ciebie
Budzik zadzwonił o 6.45. Eddie chyba obudził się pierwszy. Otworzyłam oczy, podniosłam głowę i powiedziałam:
P:Dzień dobry
E:Cześć- uśmiechnął się. Uwielbiałam, kiedy to robił. Uwielbiałam jego uśmiech.
P:Musimy wstawać?- zapytałam, wcale tego nie chcąc.
E:Niestety tak- odpowiedział
P:To do zobaczenia na śniadaniu- powiedziałam i Eddie ruszył do drzwi.
E:Pa
Postanowiłam pójść do łazienki, umyć się,  ubrać i pomalować. Po pół godzinie zeszłam do salonu. Usiadłam koło Eddiego, a ten swoim zwyczajem pocałował mnie w policzek i objął ramieniem. Robił to zawsze, odkąd byliśmy razem. Przysunęłam się bliżej niego.
J:I co zakochani?- uszczypliwie spytała Jerome- Eddie nie wraca na noc do pokoju- śmiał się
E:A ty co?  Wracasz?
J:Ja czasem tak, a czasem nie- uśmiechnął się
E:No właśnie, tak samo, jak ja.
J:Tylko, żebyś za szybko tatusiem nie został.
Wstałam od stołu i wyszłam. Za kogo Jerome mnie miał? „Żebyś szybko tatusiem nie został”. Co, ja jakaś pierwsza lepsza? Do pokoju weszła Mara:
M:Przepraszam Cię za jego zachowanie.
P:Nie masz za co, przecież to nie Twoja wina.
M:On nie chciał tego powiedzieć.
Nie zdążyłam odpowiedzieć, bo do pokoju wszedł Eddie. Mara powiedziała:
M:To ja zostawię was samych- i wyszła.
Stałam twarzą do okna. Eddie podszedł do mnie, położył ręce na biodrach i oparł swój podbródek o moje ramie.

Jak ktoś interesuje się tenisem, to tu jest mój drugi blog poświęcony Marii Sharapovej.
http://mariasharapovabyjoanna.blogspot.com/

6 komentarzy: