piątek, 24 maja 2013

Rozdział 20


20 Oczami Patrici
Siedzieliśmy na ławce przytuleni. Po jakiś 40 minutach powiedziałam:
P:Wracamy?
E:Jeśli chcesz- uśmiechnął się
Skierowaliśmy się w stronę domu.
P:Kiedy wylatujemy?- zapytałam
E:W piątek wieczorem. Mama ma urodziny w niedzielę.
P:Musimy kupić jakiś prezent.
E:Masz rację. Pewnie bym zapomniał.
P:Jak można zapomnieć o kupieniu prezentu!- drażniłam się z nim
E:Nie wiem, a właśnie! - coś mu się przypomniało- Kiedy Ty masz urodziny?
P:Ja? Czternastego marca.
E:To za ponad tydzień?
P:No, a Ty kiedy masz urodziny?
E:Dwudziestego czwartego stycznia.
P:Czyli jesteś ode mnie starszy?
E:Dokładnie niecałe dwa miesiące- uśmiechnął się
Weszliśmy do domu. Czas był się rozstać. Musiałam iść na spotkanie Sibuny.
P:Muszę iść.
E:A tak. Prawie zapomniałem.- powiedział smutno
P:Do zobaczenia na kolacji.
Pocałował mnie w usta.
P:Wytrzymasz beze mnie?- zapytałam
E:Nie jestem pewien- żartował- No jasne,  że tak, leć już i wracaj jak najszybciej.
Weszłam do pokoju Niny i Amber. Wszyscy już byli. Dyskutowali o czymś.
A:O jesteś już. No dobra musimy Ci powiedzieć, co odkryliśmy.
P:Słucham
N:Musimy szukać Pierścienia, który nosiła dawniej grecka bogini Eris.
P:Kim ona była?- nie miałam pojęcia o kim mówiły.
F :Córka Zeusa i Hery. Bogini chaosu i niezgody.
P:No, ale co z tym pierścieniem?
A:Wybrana będzie musiała go oddać ukochanej osobie, a to go spalić. Jeżeli kiedyś się rozstaną pierścień znów trafi w ręce ukochanego wybranej, z tymże nie będzie miał już on żadnej mocy.
P:Czyli Nina musi dać pierścień Fabianowi?- zapytałam
Al: No właśnie, że nie.
P:Jak to?- nie rozumiałam
N:Czy kogoś z was Sara nawiedziła we śnie w ciągu dwóch dni? –zapytała Nina
P:Mnie- powiedziałam nieśmiało i wtedy dowiedziałam się całej prawdy.

Za 6 komentarzy następny ;D

8 komentarzy:

  1. Mega!!
    Mam jedno pytanie : Patricia wie że Swwet jest ojcem Eddie'go?

    I takie coś jeszcze: chciałam powiedzieć że House of Anubis opiera się na mitologi Egipskiej a nie Greckiej. No wiesz: Anubis, Izyda, Ozyrys, hieroglify- Egipt. Wątpię żeby mieli kiedyś związane zadania z Grecją bo Frobiher był archeologiem i był w Egipcie ( okradł grobowiec Tuta)

    Ale to jest moja uwaga.
    Kocham twoje opowiadanka <333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział!! czekam na next:d

    OdpowiedzUsuń
  3. super, ekstra, świetne... wymieniać dalej czy nie trzeba?! Jednym słowem BOMBA :*
    Kocham twoje opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuper!!!! kiedy next? :D

    OdpowiedzUsuń