niedziela, 26 maja 2013

Rozdział 21


Przepraszam, że wczoraj nie dodałam rozdziału, ale cały dzień nie było mnie w domu. Dzisiaj za to będą dwa, a może i trzy.


21 Oczami Patrici
N:Sara pojawiła się u mnie trzy noce temu. Powiedziała, że od tej pory osobie, której się ukarze  jest wybraną.
Wsłuchiwałam się w te słowa nie mogąc w nie uwierzyć. Ja wybraną? Przecież to Nina nią było i nagle ja jestem? Co się stanie, jeśli  nie znajdziemy Pierścienia? Zginiemy? Była tak przytłoczona tymi wiadomościami, że postanowiłam wrócić do swojego pokoju.  Leżąc na łóżku, myślałam ciągle nad słowami, które wypowiedziała do mnie Sara tej nocy, której się u mnie pojawiła. A brzmiały one tak: „Musisz być silna i pamiętaj, że tylko miłość może was uratować”. Nawet nie zauważyłam, że ktoś wszedł do pokoju.
E:Czemu nie zeszłaś na kolację?- zapytał Eddie
P:Źle się czułam- odpowiedziałam
E:Coś się stało?- zaczynał się martwić
P:Nie nic, głowa mnie boli i tyle.
E:Może posiedzieć z Tobą?
P:Jasne -uśmiechnęłam się
Usiadł koło mnie na łóżku. Wtuliłam się w niego. Pierwszy raz od kilku godzin poczułam się bezpiecznie. Chyba zasnęłam . Otworzyłam  oczy.
P:Ile spałam?
E:Godzinę- głaskał mnie po policzku
P:Chciało Ci się tu siedzieć?
E:Jasne. Przyglądanie się Tobie, jak śpisz było super.
P:Mówiłam przez sen?
E:Nie- uśmiechnął się
Do pokoju weszła Joy.
Jo: O właśnie Ciebie szukałam. Amber, Nina i Mara organizują babska imprezę. Pytały, czy przyjdziemy?
P:Ty idziesz?- zapytałam
Jo: Jasne, nie przegapię takiej okazji
P:Druga Amber- uśmiechnęłam się lekko- Idź. Ja się źle czuję. Zostanę.
Jo: Może zostać z Tobą?- zapytała
P:Nie musisz. Poradzę sobie sama.
E:To może ja z Tobą zostanę?- wtrącił Eddie
Jo: Ja uważam , że to dobry pomysł Patricio.- powiedziała Joy
P:Ok
Joy wyszła z pokoju. Wiedziałam,  że jeżeli impreza się uda, to będzie spała w pokoju razem z dziewczynami.
E:Czemu nie poszłaś?
P:Mówiłam, że źle się czuję. Idę się umyć.
E:Tylko wróć do mnie- uśmiechnął się
P:Do Ciebie? Zawsze- też się uśmiechnęłam.
Poszłam do łazienki.

3 komentarze:

  1. fajny <33 SPAM -Proszę polubcie na fb moją stronkę https://www.facebook.com/pages/Nie-%C5%9Bpi%C4%99bo-mam-spotkanie-Sibuny/100483553476038

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne jak zawsze :P ja chce juz next:d

    OdpowiedzUsuń