środa, 22 maja 2013

Rozdział 18


18 Oczami Patricii
Szliśmy do szkoły. Eddie trzymał mnie za rękę. Wracałam myślami do wydarzeń minionej nocy. Wreszcie domyśliłam się, że Eddie może zacząć się martwić, że w ogóle się nie odzywam.
P:Napisałeś pracę z historii?- nie miałam lepszego tematu.
E:Jasne, że tak. Nie pamiętasz, jak Ci o tym mówiłem? –zapytał
P:Pamiętam-tak naprawdę to totalnie zapomniałam
E:Czemu jakoś Ci nie wierzę-uśmiechnął się
P:Bo zapomniałem, że mi o tym mówiłeś -też próbowałam się uśmiechnąć, ale chyba mi nie wyszło
E:Hej. Stało się coś? -martwił się
P:Nic- nie byłam tego taka pewna
E:Jesteś pewna?
P:Tak-skłamałam
Doszliśmy do szkoły, nie odzywając się do siebie. Usiadłam w ławce z Joy. Chciała mnie o coś zapytać, ale widziała, że myślę o czymś innym. Alfie podał mi karteczkę „Zebranie Sibuny. Park godz. 17.00”. po lekcji poszłam do szafki po książki na następną lekcję. Eddie podszedł do mnie.
E:Hej
P:Cześć
E:Mogę Cię o coś zapytać?
P:Jasne- co chciał wiedzieć?
E:co było na kartce, którą dał Ci Alfie?
Nie mogłam mu powiedzieć prawdy. Musiałam coś wymyślić.
P:Alfie poprosił mnie o pomoc w zorganizowaniu randki dla Amber
E:Ok-powiedział niezbyt przekonany
P:Nie wierzysz mi?- bardziej stwierdziłam, niż zapytałam
E:Ufam, ale…
P:No właśnie „ale” -powiedziałam  i odeszłam
Poszłam do toalety. Nie chciałam go teraz widzieć. Weszła Nina.
N:Co się stało?- zapytała
P:Eddie widział,  jak Alfie dawał mi kartkę ze spotkaniem Sibuny i zapytał się, co tam było. Powiedziałam, że Alfie poprosił mnie o pomoc w zorganizowaniu randki dla Amber, a on powiedział, że nie wierzy.
N:Patricio, na pewno Ci wierzy, ale może jest zazdrosny?
P:Zazdrosny? O mnie? -nie wierzyłam w to.
N:Patricio, jesteś jego oczkiem w głowie. On jest zapatrzony w Ciebie, jak w obrazek. Nie chce Cię stracić. Nie mówił Ci tego?
P:Mówił, ale…
N:Nie ma żadnego „ale”. On Cię kocha, nie zmarnuj tego.
P:Dzięki
N:Nie ma za co. Idź z nim pogadać.
P:Spróbuję.
Przytuliłyśmy się. Nigdy nie myślałam, że ja i Nina możemy się zaprzyjaźnić. Z Eddiem postanowiłam pogadać zaraz po szkole.

Podoba się?

4 komentarze: