poniedziałek, 13 maja 2013

Rozdział 3


3 Oczami Patrici
Po co on w ogóle do mnie gada? I o co chce się zapytać?
P:Co?-powiedziałam chłodno
E:Ratuję Cię-odparł pewny siebie
P:Nie rozumiem, o czym do mnie gadasz-zupełnie nie wiedziałam, o czym do mnie papla.
E:Wyrywam cię spod monologu Amber -jak mnie denerwowała jego pewność siebie
P:Jakiego monologu? -dalej nie ogarniałam
E:No Amber gada cały czas, jak najęta, a Ty błądzisz gdzieś myślami.
P:Aha, rozumiem, a Ty próbujesz  mnie ratować?
E:No, można tak powiedzieć.
P: To lepiej przestań-nie mogę powiedzieć, że mnie to nie ruszało. Schlebiały mi jego słowa, ale nie mogłam dać po sobie tego poznać.
E:Co przestać? –spytał uśmiechnięty
P: Nie ważne. Daj mi już spokój-powiedziałam i odeszłam.
Poszłam prosto do klasy i usiadłam w ławce. Po chwili do klasy weszli uśmiechnięci Fabian i Nina, zaraz za nimi Amber, a za nią Eddie. Ten ostatni uśmiechnął się, a ja odwróciłam wzrok. Później zaczęła przychodzić reszta. Joy usiadła kolo mnie. Wszedł pan Sweet i lekcja się zaczęła. 15 minut później Amber podała Joy jakąś kartkę i kazała przekazać mi. Wzięłam ją i zaczęłam czytać :”Patrzy się na Ciebie”. Nie rozumiałam. Joy musiała chyba wczytać to z mojej twarzy, bo szepnęła mi na ucho:
Jo: Eddie
P:Co Eddie? –zapytałam
Jo: To on się całą lekcję na Ciebie gapi.
Spojrzałam kątem oka w jego stronę. Dziewczyny miały rację. Kiedy zobaczył, ze się na niego gapię, uśmiechnął się, a ja szybko spuściłam głowę na dół.
PS: Panno Williamson i Panie Miller, możecie powtórzyć to, co przed chwilą mówiłem.
E:Niestety nie.
PS: A pani?
P:Przykro mi, ja też nie.
PS: W takim razie, zostaniecie dzisiaj za karę po szkole.
P:Co? Ja z nim?!-nie uśmiechało mi się spędzić z nim chociażby minutę więcej, niż muszę.
PS: Przykro mi, ale tak-powiedział Sweet
Jak ja to zniosę?!!!!

Proszę, chociaż 3 komentarze. 

8 komentarzy:

  1. Świetne. Zapraszam do siebie:
    http://amfiepeddieifabina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam Twojego bloga :) świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. super.Jak chcesz to polece przy następnej notce twojego bloga ,żeby więcej ludzi wchodziło i komentowało :D opowiadania są super.Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że chcę :-) będę wdzięczna :-)

      Usuń
    2. Kiedy będzie next?? jestem bardzo ciekawa co będzie dalej :D

      Usuń
    3. Zaraz wystawie :-) a ty kiedy dodasz ?

      Usuń
    4. jakoś pod wieczór pewnie :D

      Usuń