środa, 19 czerwca 2013

Rozdział 42

42 Oczami Patrici
P:Teraz idziemy?- zapytałam. Muszę przyznać, że nie miałam nic przeciwko temu, że idziemy na komedię romantyczną. Raz na jakiś czas mi nie zaszkodzi.
E:Wiesz, że nie wiem. Pójdę zapytać Fabiana- powiedział i wyszedł.
Jednak długo nie byłam sama. Po jakiś 15 sekundach odkąd Eddie wyszedł, do mojego pokoju wbiegła Nina.
N:Słyszałam, że idziemy na podwójną randkę- uśmiechnęła się
P:Tak- odpowiedziałam
N:W co się ubierasz?- zapytała
P:Chyba pójdę spodniach- powiedziałam
N:Ja  zakładam jakąś zwiewną sukienkę. Może Ty też załóż- zaproponowała
P:To chyba nie jest dobry pomysł-powiedziałam, ale w moim głosie można było usłyszeć lekkie zawahanie się
N:No dalej, jest ponad 20 stopni, a Ty pójdziesz w spodniach?
P:No dobra, ale sukienka będzie czarna- powiedziałam pokonana
N:Ok. Jak chcesz- powiedziała uśmiechnięta
Do pokoju wszedł Eddie i powiedział:
E:Za 20 minut wychodzimy. Spotkamy się w holu.
PiN: Ok- powiedziałyśmy równocześnie
Ubrałam czarną, prostą sukienkę, przed kolano. Do tego założyłam skórzaną kurtkę. Wyglądało fajnie. Po 20 minutach przyszła Nina i zapytała:
N:Idziemy?
P:Jasne.- odpowiedziałam
Schodząc po schodach zauważyłyśmy chłopaków. Już czekali. Obydwaj trzymali w ręce po róży, tylko, że w innych kolorach. Kiedy nas zobaczyli, uśmiechnęli się.
F:Wyglądacie ślicznie- powiedział Fabian
E:Zgadzam się- powiedział Eddie i szepnął mi na ucho:
E:Wyglądasz ładniej. I wiesz co?- zapytał
P:Co?- uśmiechnęłam się. Dalej obejmował mnie w talii i trzymał usta przy moim uchu.
E:Kocham Cię i jesteś najpiękniejszą osobą na świecie.
P:Ja Ciebie też Kocham. I dziękuję.
Ktoś odchrząknął. Dopiero teraz zobaczyłam, że Fabian i Nina przyglądają się na od dłuższego czasu, bardzo rozbawieni.
N:Idziemy gołąbeczki?
P:Jasne.
Po 20 minutach doszliśmy do kina.
P:A w ogóle na jaki film idziemy?
N:Od pierwszego wejrzenia.

Poszliśmy kupić bilety i popcorn. Za 10 minut miał zacząć się seans, więc poszliśmy na salę i zajęliśmy nasze miejsca. Nie było wielu ludzi. Po 10 minutach zaczął się film. Eddie objął mnie ramieniem i zamiast oglądać film, cały czas patrzył się na mnie.

Mam nadzieję, że wam się podoba ;D

4 komentarze: