poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rozdział 29

Uwaga!!!!!
Komentarze z adresami blogów nie dotyczących Peddie będą usuwane.


29 Oczami Patrici
Eddie wręczył swojej mamie prezent, a ta miała łzy w oczach.
ME: Dziękuję wam dzieci- powiedziała i przytuliła nas.
Usiedliśmy do stołu, by dotrzymać mamie Eddiego towarzystwa, bo my już jedliśmy. Po zjedzeniu, pomogłem umyć naczynia. Usiedliśmy z Eddiem na kanapie i włączyliśmy telewizor. Musiałam zasnąć, bo gdy się obudziłam słyszałam czyjąś rozmowę:
ME: Synu, muszę Ci powiedzieć, że Patricia jest świetną dziewczyną. Cieszę się, że jesteście razem, ale muszę Ci zadać jedno ważne pytanie.
E:Słucham- powiedział Eddie
Trzymał mnie w swoich ramionach. Poprawiłam się, dalej nie otwierając oczu. Eddie pogłaskał mnie po policzku.
ME: Czy Ty myślisz o niej poważnie, czy to tylko przelotna znajomość?
E:Myślę o niej bardzo poważnie. Jest dla mnie wszystkim. Nie wyobrażam sobie, żebym mógł ją stracić.
ME: To dobrze. To bardzo wartościowa dziewczyna i muszę Tobie powiedzieć, że kocha Ciebie równie mocno, jak Ty ją.
E:Skąd wiesz? Mówiła Ci?- zapytał Eddie
ME: Nie, ale to widać. Gdy tylko znikasz na dłuższą chwilę, wypatruje Cię. Widać to po jej twarzy. W jej oczach.
Cieszyłam się, że mama Eddiego tak bardzo mnie lubi. Otworzyłam oczy.
E:Wyspałaś się?- zapytał Eddie
P:Tak- spojrzałam na niego
E:Jesteś jeszcze zmęczona?- uśmiechnął się
P:Już nie- dalej nie spuszczałam z niego oczu.
E:To może pójdziemy na spacer?- zaproponował
P: Z przyjemnością- uśmiechnęłam się
E:To chodźmy.
ME: Tylko wróćcie na obiad- powiedziała mama Eddiego i uśmiechnęła się do nas
E:Tak jest mamo- powiedział Eddie
Poszliśmy nad staw przytuleni. Usiedliśmy na ławce i przyglądaliśmy się spacerującym ludziom. Siedzieliśmy przytuleni. Ja myślałam o tym co będzie, kiedy za trzy miesiące pójdziemy na studia. Nasz związek opierał się na codziennych spotkaniach. Jak to będzie, kiedy dzielić nas będą tysiące kilometrów?

4 komentarze:

  1. Świetne
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper ! Kocham to . Dasz radę jeszcze jeden dzisiaj ?
    Plisssssssssssssssssssss!

    Zapraszam na mojego bloga . Komentujcie !

    Jeszcze raz świetny rozdział.

    OdpowiedzUsuń