poniedziałek, 17 czerwca 2013

Rozdział 41

41 Oczami Eddiego
(dwa dni później)
Dzisiaj nareszcie Patricia może iść do szkoły. Muszę przyznać, że będzie mi brakowało tego wolnego czasu i tym całych dni spędzonych tylko we dwoje. Zeszedłem  na śniadanie, większość już tam była.
F:Cześć- powiedział Fabian
E:Hej- odpowiedziałem
N:Idziecie dzisiaj z Patricia do szkoły?- zapytała Nina
E:Tak- odpowiedziałem
A:No cóż, nasze Peddie wraca!- pisnęła blondynka
Jo: Właśnie, a gdzie jest Patricia?- zapytała Joy
E:Nie wiem- zacząłem się martwić- Pójdę sprawdzić w pokoju.
Kiedy wszedłem do pokoju, zobaczyłem, że Patricia siedzi skulona w kącie. Podbiegłem do niej.
E:Co się stało?- zapytałem
P:Nic się nie stało- odpowiedziała
E:Jesteś pewna, że wszystko gra?
P:Tak. Idziemy do szkoły?- zapytała
E:Jasne-odpowiedziałem
Podnieśliśmy się z podłogi, wzięliśmy torby i wyszliśmy z pokoju. Wziąłem ją za rękę i ruszyliśmy w kierunku szkoły. Po chwili weszliśmy do klasy, zajęliśmy swoje miejsca i zaczęła się kolejna nudna lekcja. Była już połowa kwietnia, więc mój tata przyszedł i powiedział:
PS: Dzisiaj lekcja na dworze- wszyscy się ucieszyli. Ta lekcja i inne minęły bardzo szybko. Częściej powinniśmy uczyć się na dworze, a nie w klasach. Po skończonych lekcjach wróciliśmy do  domu i każdy poszedł do swojego pokoju.
F:Co będziesz teraz robił?- zapytał Fabian
E:Nie wiem- odpowiedziałem
F:Pamiętasz, jak Patricia leżała w szpitalu?
E:Tak- to były ciężkie dni
F:Powiedziałeś wtedy, że może pójdziemy na podwójną randkę.
E:I co?- zapytałem
F: Idziemy dzisiaj z Niną do kina na jakąś komedię romantyczną…- spojrzałem na niego. Zaśmiał się.
F: To ona wybierała. A może Ty i Patricia wybralibyście się z nami?- zapytał. To wcale nie był taki głupi pomysł. Tylko, czy Patricia będzie chciała?
E:To pójdę zapytać Patrici.
Poszedłem do pokoju dziewczyn i zapukałem do drzwi. Ktoś powiedział „proszę”, więc wszedłem do środka.
E:Hej
P:Hej- uśmiechnęła się
E:Fabian zaproponował, żebyśmy poszli z nim i Niną do kina. Co Ty na to?
P:A na co?
E:Na jakąś komedię romantyczną. Wiem, że nie lubisz takich filmów, ale pomyślałem, że może być fajnie
P:Od czasu do czasu obejrzenie jakieś komedii romantycznej mi nie zaszkodzi- powiedziała i uśmiechnęła się.
E:To chodźmy- powiedziałem

Naprawdę bardzo was proszę o komentarze. Pod ostatnim rozdziałem były tylko dwa. Zastanawiam się, czy jest sens dalej pisać.


6 komentarzy:

  1. Super!
    I oczywiście że jest sens dalej pisać!Po co o to pytasz?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mi nie gadaj ,że nie ma sensu pisać!!! Oczywiście ,że jest sens!!! Kocham twoje opowiadania!!! Mam nadzieję ,że szybko dodasz następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że jest sens, zgadzam się z resztą SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet się nie zastanawiać tylko pisz są świetne.
    Ten rozdział jest super !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zastanawiaj sie i pisz to jeden z blogow ktory zwrocil na mnie uwage kocham <3

    OdpowiedzUsuń