piątek, 7 czerwca 2013

Rozdział 32

32 Oczami Eddiego
Znalazłem się wreszcie w swoim pokoju. Chciałem odpocząć, ale Fabian nie dał mi spokoju:
F: Opowiadaj. Jak tam Patricia i Twoja mama?
E:Moja mama bardzo polubiła Patricie i na odwrót.
F: A jak czuła się Patricia? Nie była onieśmielona?- czemu się tak o nią wypytywał?
E:Mówimy o tej samej dziewczynie?- zapytałem
F: Tak- zaśmiał się
E:To nie. Patricia była wyluzowana. A co u Ciebie i Niny?- zmieniłem temat
F: Wszystko dobrze.
Byłem już zmęczony, więc poszedłem spać.
(tydzień później)
Wstałem dzisiaj dosyć wcześnie. Sprawdziłem datę. Wszystko się zgadzało. 14 marca- urodziny Patrici. Ubrałem się i poszedłem do salonu. Siedzieli tam już wszyscy, oprócz mojej dziewczyny. Zawzięcie o czymś rozmawiali.
A:No. Nareszcie jesteś. Wiesz, co dzisiaj za dzień?- zapytała blondynka
E:Mówisz o urodzinach Patrici?
A:Tak
Jo: Planujemy zrobić dla niej imprezę urodzinową.
N:Musisz nam pomóc.
E:Jasne. Co mam zrobić?- zapytałem
M:Masz jej tak zorganizować dzień, żebyśmy mieli czas wszystko przygotować- powiedziała Mara
E:Nie ma sprawy.
A:Czyli tak: Trudy przygotuje jedzenie, Eddie odciągnie Patricię, a my przyszykujemy resztę- podsumowała Amber
Do salonu weszła moja dziewczyna, więc wszyscy umilkli.
P:O czym rozmawialiście?- zapytała
J: Mmmm….O nowych ciuchach Amber- powiedział Jerome
P:Ty i ciuchy? Widzę, że zmieniasz orientację?- wróciła Patricia z czasów, kiedy się poznaliśmy.
J:Jasne, że tak- uśmiechnął się do niej i puścił oko, a ona odpowiedziała mu tym samym. Zrobiłem się strasznie zazdrosny. Wiedziałem, że kiedyś Patricia i Jerome mieli się ku sobie, ale teraz ona była moją dziewczyną. Nie chciałem na to patrzeć, więc wyszedłem. Po chwili ktoś zapukał do drzwi i wszedł do pokoju nie czekając na odpowiedź.
P:Czemu wyszedłeś?- zapytała
E:Mam patrzeć, jak szczerzycie się do siebie z Jeromem?
P:Nie mogę się już do nikogo uśmiechnąć, żebyś nie był zazdrosny?- była zdenerwowana
E:To źle, że jestem zazdrosny?
P:Nie, ale czasem robi się to denerwujące.
E:Denerwuję Cię?- zapytałem
P:Nie. Przepraszam- powiedziała i wyszła


3 komentarze:

  1. Ciekawe.Ja już powróciłam i napisałam nowe opowiadanie //theyshouldbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne. Zapraszam na mojego bloga:
    http://zaczarowanej-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń