niedziela, 16 czerwca 2013

Rozdział 40

No to już 40 rozdział. Zapraszam do komentowania.
Polecam również bloga o One Direction: http://onedirectionmystorymydreams-byanna.blogspot.com/
40 Oczami Patrici
Siedzieliśmy w salonie,  na kanapie, przytuleni do siebie. Właśnie kończył się film. Do salonu weszła reszta mieszkańców Domu Anubisa, którzy właśnie skończyli lekcje. Zobaczyli nas i dziewczyny od razu do nas podeszły.
A:I co zakochani? Jak wam mija dzień?
E:Tak, jak widać.
N:Jak słodko razem wyglądacie. Też bym tak chciała.
P:Wystarczy zaproponować- powiedziałam
N:Ty tak zrobiłaś?- zapytała
P:Nie, ale Ty możesz- uśmiechnęłam się do niej.
F:Nino Martin. Obejrzymy razem jakiś film?
N:Z przyjemnością- powiedziała uradowana i wyszli.
A:Zakochani są wspaniali- powiedziała blondynka
Poszliśmy do pokoju. Po 4 godzinach Trudy zawołała:
T:Kolacja!!!
Poszliśmy na dół. Usiedliśmy do stołu i zaczęliśmy jeść. Wszyscy rozmawiali w grupach, a ja gadałam z Eddiem. Po kolacji wróciliśmy do pokoju. Zatonęłam w ramionach Eddiego. Uwielbiałam takie momenty. Czułam wtedy najmocniej, że jestem dla niego najważniejsza. Leżeliśmy tak z pół godziny. Nie musieliśmy nic mówić. Dotknęłam pierścionka na moim palcu. Pierścionka, który dostałam od Eddiego na urodziny. Od tamtej pory ani razu go nie ściągnęłam. Zauważył to i pocałował mnie w czoło.
E:Cieszę się, że Ci się podoba.
Nic nie powiedziałam.
E:Coś mało dzisiaj mówisz- powiedział
P:Przepraszam, ale ciągle nie mogę zapomnieć.
E:To postaramy się coś zrobić, żeby Ci się udało- powiedział i zaczął mnie całować. Ostatnio całowaliśmy się tak w walentynki. Położyliśmy się na łóżku dalej się całując. Eddie chciał ściągnąć mi bluzkę, ale powiedziałam:
P:Za bardzo się wczoraj bałam. To co ten facet chciał mi zrobić….- nie dokończyłam- Jeszcze nie Eddie. Przepraszam.
E:Jeszcze to nadrobimy. Spokojnie, o nic się nie martw- uśmiechnął się tak, jak uwielbiałam najbardziej. Na powrót wtuliłam się w niego. Tak samo, jak wczoraj przykrył mnie kocem. Nie miałam zamiaru jeszcze spać. Eddie chyba tez nie.
P:Moja babcia powiedziała, że chce mnie odwiedzić i przyjedzie na parę dni.
E:A powiedziałaś jej o tym, co się wczoraj stało?- zapytał

P:Nie. I niech tak zostanie- poprosiłam

2 komentarze:

  1. Aaaa jacy oni są słodcy!! :D Kocham twoje opowiadania!! :D Mam nadzieję ,że dodasz dziś jeszcze jedno :D

    OdpowiedzUsuń