niedziela, 17 listopada 2013

Rozdział 61

„Być zwyciężonym i nie ulec, to zwycięstwo. Zwyciężyć i spocząć na laurach- to klęska.
61 Oczami Eddiego
Siedzieliśmy jeszcze godzinę i rozmawialiśmy. Później postanowiliśmy wrócić do domu. Patricia poszła do swojego pokoju, a ja do swojego. Fabian siedział na łóżku i grał na gitarze.
E: No stary gratuluję- powiedziałem
F: Dzięki- uśmiechnął się
E: Kiedy planujecie zrobić wesele?
F: Myślę, że za pół roku. Musimy wszystko zorganizować, a trochę tego jest.
E: Fajnie masz.
F: Skoro tak uważasz, to czemu sam się nie oświadczysz Patrici. Ty ją kochasz, ona Ciebie. Nie widzę problemu- dla niego, teraz wszystko wydawało się proste. Jestem ciekaw, co myślał, zanim oświadczył się Ninie. Na pewno nie był taki śmiały, jak teraz.
E: Myślisz, że bym nie chciał?- chyba sam lekko nie wierzyłem w to, co mówiłem.
F: To czemu tego nie zrobisz?
E: Nie wiem jak się do tego zabrać i co jeśli Patricia powie nie.
F: Jeżeli Cię kocha, to na pewno się zgodzi. A jeśli chcesz, to mogę poprosić Ninę, żeby z nią pogadała.
E:Nie jestem pewien.
F: Jeśli nie jesteś pewien swoich uczuć  to się wstrzymaj, przecież Ci nie ucieknie- zaśmiał się
E: Gorzej, jeśli właśnie tak postanowi.
F: I zostanie sama z dzieckiem?- zapytał
E:W końcu to Patricia- powiedziałem. Nagle do pokoju weszła moja dziewczyna. Byłem ciekawy, ile usłyszała.
F: To ja was zostawię- powiedział Fabian i wyszedł. Patricia dalej się we mnie wpatrywała, więc podszedłem do niej.
E: Stało się coś?- zapytałem
P:Nie, tylko stęskniłam się za tobą- powiedziała.
E: Nie jesteś zła za to, co usłyszałaś?
P: Nie. Po pierwsze cieszę się, że mnie tak bardzo kochasz, a po drugie fajnie, że tak we mnie wierzysz.- nie mogłem się powstrzymać- pocałowałem ją.
P:Został tylko miesiąc szkoły. Dobrze, że nie musimy się rozstać.
E: Też się cieszę. Nie wiem, co bym bez Ciebie zrobił. A raczej bez Was- uśmiechnąłem się
Nagle do pokoju wpadła Amber. Ta to zawsze ma wyczucie czasu.
A: Patricio, dowiedziałam się, że jutro jest bal. Sweet mi powiedział. Idziemy kupić sukienki, idziesz z nami?
P: Kolejny bal?- zapytała moja dziewczyna- A chociaż jaka to okazja?
A: A musi być jakaś?- zapytała a  Patricia posłała jej spojrzenie oznaczające, że musi być jakaś okazja. Amber westchnęła- Skoro tak, to niech będą zaręczyny naszej Fabinki.
P: Tylko, że ja i tak się w nic nie zmieszczę- westchnęła Patricia
A: Po pierwsze na pewno coś wybierzesz, a po drugie nie jesteś aż taka gruba. Prawie w ogóle.
E: Patricio idź. I niezależnie co kupisz i tak będziesz wyglądać pięknie- postanowiłem się wtrącić.
A; Ze mną inaczej się nie da- powiedziała Amber. Nie dała Patrici nawet odpowiedzieć, tylko wyciągnęła  ją z pokoju. Postanowiłem, że pójdę po coś do jedzenia, bo zrobiłem się bardzo głodny. Po prostu uwielbiam jeść.


 Bardzo Was przepraszam!!!!!! Postaram się dodawać częściej. Ten rozdział jest specjalnie dla Julki Barachowicz <3 To dzięki Tobie dodałam ten rozdział ;)

15 komentarzy:

  1. oo Jezu wróciłaś :D nawet nie wiesz jak długo czekałam , wydawało się ,że wieki Rozdział fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww... Nie ma za co :D Dziękuje ci ze sie nie poddalas i bedziesz pisac czesciej i dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kochana zajebista patricio sweet:
    GDZIE ROZDZIAŁ????
    Nie moge doczekac sie JUNIORA SWEETA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana Patricio Sweet kiedy rozdział ?????????
    NIE MOGE DOCZEKAC SIE JUNIORA SWEETA!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next?
    Chce Juniora sweeta!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam będziesz dodawać co dwa - trzy dni rozdziały?
    PLISSSSSSSSSSSS!!!
    JA CHCĘ J UŻ JUNIORA SWEETA !!!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj nexta!!
    Ja chcę w najbliższych rozdziałach
    JUNIORA SWEETA!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj mija miesiąc bez dodania posta :( A tak obiecałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedziałaś że będziesz częściej wstawiać posty :( a jest jeszcze dłużej :( Dlaciego ?!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow wow i jeszcze raz wow genialny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  11. U tak oto 17 stycznia czyli jutro mina 3 miesiace odkad nie ma posta ;( ŚŠMUTNO ;(((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń